Wybrane efekty mojej pracy (2020-2022)

Projekt nr 1

Głównym celem współpracy było zwiększanie widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Współpraca rozpoczęła się w grudniu 2020 roku. Zwiększyłem liczby kliknięć pochodzących z bezpłatnych wyników wyszukiwania z poziomu około 5 000 kliknięć miesięcznie do poziomu 20 000 kliknięć w porównaniu rok do roku. Liczba wyświetleń strony w tym samym okresie wzrosła 5-krotnie z poziomu 40 000 do ponad 200 000. Z

300% wzrostu

ruchu w stosunku rok do roku z organicznych wynikach wyszukiwania

Projekt nr 2 - domena pfleiderer.pl

Współpraca rozpoczęta w 3 kwartale 2020 roku. Głównym zadaniem było zwiększenie ruchu z wyszukiwarki. Celem strategicznym było obniżenie stosunku ruchu paid vs organic. Współpraca rozpoczęta od wdrożenia paczki optymalizacyjnej, a także zbudowania od nowa strategii fraz kluczowych. Zwiększenie widoczności przełożyło się na wzrost ruchu na stronie z wyników organicznych o ponad 200% w prezentowanym okresie.

200% wzrostu

ruchu na stronie pochodzącego z wyników organicznych po zwiększeniu widoczności strony w wyszukiwarkach

Projekt nr 3

Projekt e-commerce, którego celem było zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania w celu zwiększenia sprzedaży z tego kanału. Głównym zadaniem było zbudowanie widoczności na frazy sprzedażowe. Efektem był wzrost przychodów z poziomu 90k+ na poziom 650k+ w perspektywie jednego roku współpracy przy jednoczesnym wzroście pozostałych kluczowych metryk z e-commerce dla ruchu bezpłatnego (organic).

600% wzrostu

przychodów z ruchu bezpłatnego w perspektywie jednego roku

Projekt nr 4

Kolejny projekt e-commerce, którego głównym celem było zwiększenie widoczności w wynikach wyszukiwania Google. W porównaniu rok do roku sklep zanotował wzrost odwiedzin o ponad 88% ruchu unikalnych użytkowników z poziomu 60 000 odwiedzających do poziomu ponad 112 000 odwiedzających sklep. 

88% wzrostu

ruchu w stosunku rok do roku z organicznych wyników wyszukiwania

Projekt nr 5 - domena magdabutrym.com

Współpraca od połowy 2020 roku, która polegała na zwiększeniu widoczności, jak również śledzenia analityki pod kątem optymalizacji stopnia konwersji oraz wszystkich aktywności w ramach kampanii komunikacyjnych i reklamowych. Zwiększenie widoczności strony w wynikach wyszukiwania przełożyło się na realny wzrost liczby użytkowników odwiedzających z kanału z kanału organic o blisko 240%.

240% wzrostu

ruchu w stosunku rok do roku z organicznych wyników wyszukiwania

Projekt nr 6

Projekt zakładał audyt konta reklamowego Google Ads oraz Google Analytics oraz optymalizację dotychczasowych kampanii reklamowych.

Wyniki dotyczą e-commerce z branży meblowej. 

Głównym celem była jednorazowa optymalizacja w celu poprawy wskaźników reklamowych na koncie Google Ads. 

Efektem jednorazowej optymalizacji w pierwszych 3 miesiącach współpracy było dwukrotne zwiększenie liczby kliknięć przy jednoczesnym obniżeniu o połowę średniej stawki CPC przy zachowaniu „kaloryczności” ruchu. Równolegle poprawie uległy pozostałe metryki. Osiągnąłem znaczny wzrost wskaźnika CTR oraz liczby konwersji.

2-krotne

zwiększenie liczby kliknięć przy jednoczesnym obniżeniu kosztu o połowę

Projekt nr 7

Pierwszym zadaniem była optymalizacja obecnej strony poprzez audyt strony i sformułowanie wytycznych optymalizacyjnych.

Współpraca rozpoczęta w I kwartale 2022 roku. 

Efektem było zwiększenie ruchu z 29 000 do 47 000 unikalnych użytkowników, co daje ponad 62% wzrost ruchu.

62% wzrostu

ruchu Organic w drugim kwartale po rozpoczęciu współpracy

Projekt nr 8 - promocja kanału YouTube

Rozpoczęcie świadomej promocji materiałów wideo i całego kanału YouTube za pośrednictwem Google Ads w celu pozyskania liczby subskrybentów. 

Założeniem było uzyskanie jak największej liczby subskrybentów jak najtańszym kosztem przy założeniu, że pozyskiwani subskrybenci będą aktywni na kanale za pośrednictwem reakcji – polubienia materiałów wideo, komentarze i subskrybcje kanału.

40% wzrostu

liczby zaangażowanych subskrybentów w każdym miesiącu

Skorzystaj z różnych form kontaktu. Napisz do mnie wiadomość na kontakt@platekmichal.pl lub zadzwoń +48 517 804 158. Możesz również od razu umówić się ze mną na godzinną konsultację korzystając z widgetu po prawej stronie lub po prostu skorzystać z formularza kontaktowego: